Модуль 9 Рефлексія

Цей модуль допоміг мені зробити такі висновки щодо того, як учні можуть самі спрямовувати себе у навчанні та про роль і місце диференційованого навчання . Учителі можуть планувати навчальний процес, враховуючи різні модальності, включаючи візуальні, аудіальні, кінестетичні способи сприйняття, домінування лівої чи правої півкулі мозку, різні когнітивні стилі, різні ступені розвитку різних типів множинного інтелекту учнів. Задоволення навчальних потреб учнів вимагає відповідного спонукання та заохочення, щоб вони стали впевненими та незалежними в навчанні. До кожної дитини треба вміти підібрати ключик. Виконуючи завдання даного мадуля, ми робіли розбалансовку для проекта. А також створювали презентацію для дітей з особливими потребами.

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Модуль 10 Рефлексія

Модуль 11 Рефлексія

Модуль 2 рефлексія